ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
قوانین فروشگاه برلیان مشهد
شرایط و قوانین بازگشت کالا:
از شما مشتری محترم تقاضا می گردد که در هنگام خرید با حوصله و مطالعه توضیحات کاملی که برای محصولات قرار داده شده است اقدام به خرید فرمایید تا بتوانیم بهترین خدمات خود را تقدیم شما نماییم.
با توجه به ماهیت بهداشتی برخی از کالاها و قوانین وزارت بهداشت نسبت به فروش برخی از کالاهای بهداشتی ، زیورآلات و اکسسوری ها مانند گوشواره، انگشتر، گردنبند، عینک، ساعت و اکسسوری های مشابه که تماس مستقیم با پوست دارند امکان تعویض ندارند و دارای گارانتی و سلامت فیزیکی بوده و مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی باشند.
مگر در شرایط خاص که در موارد زیر به آنها اشاره شده است:
۱- اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:
اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد باید هر چه سریعتر به فروشگاه اطلاع داده شود.
تغییر سلیقه خریدار بعد از تحویل کالا جزء موارد برگشت کالا محسوب نمیشود.
۲- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد:
وجود مغایرت، باید طی ۲۴ ساعت بعد از دریافت کالا به فروشگاه از طریق تماس تلفنی، تلگرام، پیامک یا مراجعه حضوری در ساعات کاری فروشگاه اطلاع داده شود. توجه داشته باشید ارسال پیام به منزله پذیرش درخواست مشتری مبنی بر اعمال تغییر در سبد سفارش نمی باشد.
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای از جزئیات تفاوتهایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد.
ملاک مغایرت ، ارسال اشتباه محصولی به جای محصول دیگر است.
در ارتباط با محصولاتی که به درخواست مشتری تغییراتی در آنها اعمال شود (تغییر نقش و نگار ، انجام حکاکی متفرقه ، تغییر سایز ، تعویض نگین و…) امکان تعویض و یا مرجوع محصول وجود ندارد.در ارتباط با خریدهایی که در شرایط خاص (حراج فصل ، پیشنهاد شگفت انگیز ، کوپن تخفیف، تخفیف ویژه و…) انجام می شوند، با توجه به اینکه با هر خرید، شانس خرید از یک مشتری دیگر گرفته می شود، امکان تعویض یا مرجوع محصول وجود ندارد.
در برخی موارد خاص جهت رضایت مشتریان عزیز در خصوص تعویض کالا طی 48ساعت بعد از تحویل محصول با هماهنگی و تایید فروشگاه می توانید درخواست خود را مبنی بر تعویض کالا ارائه نمایید تا محصول خریداری شده توسط شما با محصول دیگر برایتان تعویض گردد.
در این حالت ، هزینه بسته بندی و ارسال اولیه کالا از وجه پرداختی شما کسر می گردد و هزینه های ارسال و بسته بندی مجدد در خصوص تعویض کالا بر عهده خریدار میباشد.حداقل مبلغ کالای مورد نظر جهت تعویض می بایست برابر کالای انتخاب شده اولیه (طبق مبلغ درج شده در فاکتور) باشد.